ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286238Ключові слова:
спілкування, професійне спілкування, педагогічне спілкування, педагог, комунікація, спілкування, професійне спілкування, педагогічне спілкування, педагог, комунікація.Анотація
Стаття присвячена окремим аспектам психології педагогічного професійного
спілкування. У статті розкрито сутність педагогічного спілкування; запропоновано дефініційний аналіз понять «спілкування» та «комунікація». Висвітлено основу, структуру та культуру професійно-педагогічної комунікації; розглянуто різні стилі та моделі комунікативної взаємодії та їх особливості. Наведено психодіагностичні методи, які використовуються для оцінювання ефективності професійних педагогічних комунікацій.