ПРОАКТИВНИЙ КЕРІВНИК ЯК ЛІДЕР У САМООЦІНЮВАННІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Світлана Воронова
  • Наталія Кравченко
  • Оксана Лойтаренко

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286243

Ключові слова:

проактивність, якість освіти, роактивний керівник,, самооцінювання, самооцінювання закладу освіти

Анотація

У статті проаналізовано та визначено поняття «самооцінювання», «проактивний
керівник». Описано досвід роботи обласної школи для керівників закладів освіти «Проактивний керівник – якісна освіта» на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти». Доведено, що лідерську роль у процесах самооцінювання закладу освіти відіграє проактивний керівник

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-23

Номер

Розділ

Статті