ТЕМАТИЧНІ ДІАГНОСТУВАЛЬНІ РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА УКЛАДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286286Ключові слова:
Нова українська школа, формувальне оцінювання, результати навчання учнів, тематична діагностувальна робота, критерії оцінювання, оцінювальне судженняАнотація
У статті на основі аналізу психолого-педагогічних, наукових, фахових та методичних
літературних джерел розглянуто сутність та особливості проведення тематичних
діагностувальних робіт в освітньому просторі Нової української школи. Досліджено думки науковців щодо сутності даного поняття, проаналізовано роль та завдання тематичних діагностувальних робіт, форми та типи завдань відносно окремих освітніх галузей, встановлено рекомендовану періодичність та кількість таких робіт тощо. Висвітлено специфіку проведення та оцінювання тематичних діагностувальних робіт, показано роль оцінювальних суджень та зворотного зв’язку при оцінюванні результатів навчання школярів.