ПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ЛІДЕРІВ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ШКІЛЬНОЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286295Ключові слова:
виховання, лідер, лідерство, освіта, освітній процес, управлінський процес, партисипація, партисипативний підхід, партнерство, фери та рівні партисипації учнів, школаАнотація
У статті проаналізовано сучасний стан шкільної практики реалізації партисипативного підходу до виховання лідерів. Сфокусовано увагу на важливості професійного
розвитку педагогічних працівників задля організації взаємодії, комунікації і кооперації між учасниками освітнього процесу на партнерських засадах та розширення сфер і рівнів партисипації учнів у школі. Наголошено на високому потенціалі неформальної освіти дітей та дорослих щодо сприяння впровадженню в шкільну практику партисипативного підходу до виховання лідерів. Встановлено необхідність пошуку нових релевантних до сучасних процесів діджиталізації освіти та суспільства
технологій реалізації партисипативного підходу до виховання лідерів. Окреслено перспективи впровадження у шкільну практику виховання лідерів е-партисипативного проєктування.