ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ: НОВІ ПІДХОДИ І ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286296Ключові слова:
освітня програма, підходи, добувачі вищої освіти, педагогічні та науково-педагогічні кадри, працівники в сфері освіт, магістратура, аспірантураАнотація
У статті репрезентовано досвід академії щодо підготовки педагогічних та науково-
педагогічних кадрів на основі нових підходів. Обґрунтовано актуальність запровадження підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за освітньо-професійними програмами «Педагогіка середньої освіти», «Освітній менеджмент у педагогічних системах», «Педагогіка вищої школи» та третього (освтньо-наукового) рівня за освітньо-науковою програмою спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Розкрито особливості освітніх програм, визначені нові підходи до підготовки педагогічних та науково-педагогічних кадрів і шляхи їх реалізації.