ОСВІТА ОДЕЩИНИ: ІНДЕКС БЕЗПЕКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286298

Ключові слова:

освітнє середовище, безпека, безпечне освітнє середовище, «Кодекс безпечного освітнього середовища», «Клас безпеки», «Педагог безпеки», принципи взаємодії

Анотація

Статтю присвячено опису технології формування безпечного освітнього середовища.
В основу технології покладено ідею організаційно-діяльнісного проєктування; запропоновано кроки конструювання фізично та психологічно безпечного освітнього середовища. Обстоюється думка, що програма чи проєкт з безпеки мають розроблятися на рівні конкретного закладу освіти і не можуть просто «переноситися» з одного закладу на інший. Обґрунтовується ідея про необхідність розроблення проєктів та програм безпечного освітнього середовища в трьох площинах: профілактична (попереджувальна) робота, дії (алгоритми дій) під час виникнення надзвичайної ситуації чи надзвичайної події, робота з наслідками.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-23

Номер

Розділ

Статті