IT ТА STEM КОНТУРИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286300Ключові слова:
цифрові компетентності, післядипломна педагогічна освіта, STEM-освіта, інформатична освітня галузь, технологічна освітня залузьАнотація
У статті висвітлено процес постійного оновлення та впровадження працівниками Одеської академії неперервної освіти цифрових методів і технологій підготовки педагогів в умовах необхідності швидкого та ефективного професійного розвитку освітян. Різноманітні форми роботи допомогають педагогам бути в курсі останніх змін у світі IKT та STEM освіти і мають позитивний вплив на результати навчального процесу На реальних прикладах розглянуто процес впровадження цифрових технологій для формування творчих здібностей педагогів інформатичної та технологічної освітніх галузей