НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ПЕДАГОГА: КОНТЕКСТИ ОСОБИСТІСНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО САМОЗДІЙСНЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286301

Ключові слова:

неперервна освіта, особистісне самоздійснення, професійне самоздійснення, суб’єктність, педагог, криза

Анотація

У статті розглянуто неперервну освіту як систему впливів, що сприяють особистісному та професійному самоздійсненню педагога та посилюють внутрішньоособистісні ресурси. Проаналізовано сутність понять «особистісне» та «професійне» самоздійснення, виокремлено професійно важливі аспекти особистісного самоздійснення педагога. Представлений досвід роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» з розвитку професійних спільнот та створення простору, сприятливого для професійного самоздійснення педагога. Висвітлено перспективні напрями роботи щодо розширення спроможностей для особистісного та професійного самоздійснення педагога в умовах неперервної освіти через розвиток культури особистісного зростання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-23

Номер

Розділ

Статті