ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.1.286302Ключові слова:
тяжкі порушення мовлення, інклюзивна освіта, фонетика, корекція, моторика, дефектАнотація
У статті розглядаються особливості логопедичної роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти, особливості мовлення дітей з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку, логопедична робота для подолання мовленнєвих порушень, етапи корекційно-логопедичної роботи сумісно з медициною. Говориться про те, що діти з тяжкими порушеннями мовлення потребують довготривалого, системного, індивідуального підходу в логопедичній допомозі. Логопеди в умовах інклюзивної освіти планують логопедичну роботу наступним чином: на фронтальних, підгрупових заняттях з усіма дітьми вивчають програмний матеріал, направлений на підготовку артикуляційного апарату, а на індивідуальних заняттях здійснюється корекційна робота.Діти з тяжкими порушеннями мовлення потребують довготривалої, систематичної та індивідуальної логопедичної допомоги. Автор наголошує на тому, щоб отримати успіхи в логопедичній роботі важливо дотримуватися наступних вимог: довготривала співпраця, дотримання порад спеціалістів, дотримання однієї корекційної лінії, систематична корекційно-озвиткова робота, залучення фахівців з різних сфер. Розроблено алгоритм організації роботи з немовленнєвою дитиною в інклюзивному просторі освітнього закладу.