ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ – УНІВЕРСАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289551Ключові слова:
формувальне оцінювання, комп’ютерне тестування, інтерактивні тести, дистанційне навчання, Нова українська школаАнотація
Статтю присвячено огляду різноманітних інструментівкомп’ютерного тестування на
уроках з української мови, застосовуваних в освітніх цілях. Акцентується увага на особливостях
забезпечення формувального оцінювання тощо. Зазначено, що інтерактивне тестування
є ефективним засобом підвищення якості оцінювання під час навчання і задля навчання, зокрема
й освіти упродовж життя.Переваги використання цифрових інструментів під час формувального оцінювання
не обмежуються виключно зручним моніторингом учнівської активності й залученням їх
до навчального процесу шляхом зворотного зв’язку або значним скороченням витраченого часу
на перевірку (багато застосунків форматують підсумковий результат у формати Excel чи Pdf),
об’єктивністю чи конфіденційністю оцінювання, а й сприяють розвиткові їхньої інформаційноцифрової компетентності, яка дозволить у майбутньому вдосконалити процес роботи з пошуку інформації, розвинути навички медіаграмотності і креативності в самостійному опрацюванні джерел зі всесвітньої мережі