ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289554Ключові слова:
професійні компетентності, педагогічні кадри, підвищення кваліфікації, методика, освітній процес, аналізАнотація
У статті представлено описовий та розвідувальний аналізи результатів підвищення кваліфікації вчителів іноземної мови на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» за перше півріччя 2023 року. Розглянуто загальний показник потреб професійного розвитку вчителів англійської мови з метою надання більш ефективної підтримки у процесі професійного зростання педагогів. Розкрито виклики та нові можливості для самореалізації, рефлексії та вдосконалення в професійній діяльності вчителів англійської мови