ПРИЙОМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ЗА ПРОГРАМОЮ НУШ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289558Ключові слова:
навчання математики, НУШ, дистанційне навчання, інформаційні технології, ефективна взаємодія, освітні втрати, міжпредметні зв’язки, групова роботаАнотація
У зв'язку з тим, що реформи нової Української школи масово зайшли в базову школу цей
навчальний рік був першим, коли навчання математики проводилося за новими підходами. Ця робота
присвячена розкриттю прийомів ефективної взаємодії на уроках математики, що передбачені
реформами НУШ. В роботі розглянуті прийоми та результати апробації використання альбомів
Google Фото та сесійних кімнат на уроках математики.