СТРАТЕГІЧНА РОЛЬ ЕСЕ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТІСТНОЇ ПАРАДИГМИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НУШ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289568Ключові слова:
есе, вільне есе, формальне есе, комунікативна компетентність, компетентності, компетентнісний підхід, зміст освіти, розвиток мовленняАнотація
У статті розглядається питання адаптації жанру есе в структуру робіт з розвитку мовлення в середніх і старших класах та роль цього різновиду роботи у формуванні комунікативної компетентістної парадигми здобувача освіти Нової української школи. Особливу увагу приділено методології підготовки до виконання есе, структурним та ціннісним складовим твору. У статті подається класифікація есе та вимоги до змісту окремих типів робіт; детально розглядаються шляхи розширення лексичних та граматичних фахових компетентностей. Актуалізується роль есе в демократизації комунікативної компетентності здобувачів освіти НУШ.