РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА ОЦІНЮВАННЯ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ВАЛЬДОРСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289580Ключові слова:
вальдорфська педагогіка, антропософська педагогічна антропологія, особистість, навчальна мотивація, навчально-пізнавальна діяльність, оцінювання у вальдорфській школі, становлення особистостіАнотація
Методи вальдорфської педагогіки є достатньо цікавими щодо дослідження багатьох
аспектів педагогічної діяльності, але практичного досвіду, який підкреслює їх значущість у сфері
підвищенні пізнавальної активності учнів та методів оцінювання їх навчальних досягнень,
недостатньо. Тому актуальність дослідження зумовлено потребою об’єктивного аналізу досвіду
експериментальних практичних педагогічних досліджень освітніх закладів з застосуванням
вальдорфської педагогіки та доцільність і можливість використання результатів дослідження
в діяльності Нової української школи.
Від початку заснування вальдорфських шкіл в її концепції і основних принципах бальна оцінка
не розглядалась, як мотивуючий чи стимулюючий засіб навчання. Однак, питання розвитку пізнавальної активності та пізнавальної діяльності безпосередньо пов’язані з оцінюванням навчальних досягнень у вальдорфській школі і характеризують діяльність освітнього закладу. У статі доведено, що розвиток мотивації, пізнавальної активності учнів, їх самостійність і соціальність, методи оцінюванням навчальних досягнень безпосередньо пов’язані зі створенням