ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ЯК ПРОСТІР ВЗАЄМОДІЇ У ВИКЛАДАННІ КУРСІВ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Лариса Польська
  • Вікторія Яроменко

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289598

Ключові слова:

освітній процес, педагогіка партнерства, діяльнісний підхід, навчання впродовж життя, ключові компетентності

Анотація

У статті визначено сутність та методичні ресурси викладання курсів громадянської
та історичної галузі на засадах педагогіки партнерства. Зроблено акцент на важливості педагогіки
партнерства як сучасної парадигми організації освітнього процесу. На основі представлення
практичного досвіду було представлено можливості і результативність співпраці всіх учасників
освітнього процесу.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-26

Номер

Розділ

Статті