МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Автор(и)

  • Тетяна Портна

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289603

Ключові слова:

техніка мови, логіка мови, дикція, скоромовки, чистомовки, наголос, інтонація, виразність

Анотація

Працюючи поруч з професором Овчинніковою А. П. у школі № 37 м. Одеса, яка викладала у театральному класі курс по техніці та логіки мовлення, я була вражена, як її робота впливає на якість мови учнів. Під керівництвом А. П. Овчиннікової я спробувала адаптувати цей курс для учнів початкової школи. Діти, граючись, виконували вправи, які сприяли розвитку дихання, вчилися правильно вимовляти голосні та приголосні звуки, чіткому виголошенню складів, слів та речень тобто працювали над покращенням дикції, звертали увагу на правильну розстановку наголосів. Вправиз логіки мови допомагали робити промову зрозумілою та виразною. В процесі роботи збільшувався обсяг пам'яті та покращилась якість грамотності

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-26

Номер

Розділ

Статті