КРОКИ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗІЇ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.289610Ключові слова:
інклюзія, діти з особливими потребами, діти з ООП, освітні потреби та послуги, інклюзивне навчанняАнотація
В статті автор розкриває питання щодо подолання труднощів соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, позитивних зрушень на шляху реалізації інклюзії в закладах освіти та можливості отримання корекційної допомоги дітьми з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії всіх учасників освітнього процесу, алгоритм дій, поради батькам. Автором визначена необхідність реконструювання системи спеціальної освіти на демократичних засадах. Створеннядіапазону альтернативних моделей педагогічної підтримки, надання механізму для вільного вибору форм та методів навчання дітей з особливими освітніми потребами дозволить кожній родині, кожній дитині отримати якісні освітні послуги. За останні роки інклюзія активно розвивається та реалізується в закладах освіти України, що визначає стан сучасної педагогіки, яка знаходиться на шляху реалізації всіх потреб суспільства та надає можливості для розвитку всім бажаючим. Інклюзія в Україні набирає перспективних обертів.