ВИКОРИСТАННЯ ВЕБСЕРВІСУ GOOGLE CLASSROOM ТА ОНЛАЙНІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.290878Ключові слова:
Google Classroom, інформаційно-комунікаційні технології, сервіси Google, онлайнінструменти, Learning Apps, PadledАнотація
У розробці викладено матеріал про доцільність використання мережевих технологій на уроках української мови та літератури під час дистанційного навчання, упровадження на їх основі нових методів, що ґрунтуються на застосуванні сучасних комп’ютерних засобів, забезпечення доступу педагогів, учнів до конкретних мережевих ресурсів. Визначено переваги хмарних технологій як способу задоволення освітніх потреб у здобутті нових знань. Висвітлено питання про форми і методи ефективної взаємодії з учнями під час дистанційного навчання. Зосереджено увагу на практичну діяльність учнів як дієвого способу засвоєння значного обсягу інформації. Визначено необхідні умови технічного забезпечення використання хмарних технологій під час навчання.