МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУР ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ ГНУЧКИХ НАВИЧОК (SOFT SKILLS) ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.2.290879Ключові слова:
дистанційне навчання, аркуш-алгоритм, публічний виступ, гнучкі навички, компетентності, інфографікаАнотація
У статті наведено огляд методик і технологій для тренування гнучких навичок (soft skills) особистості. Ідеї для конструювання та організації дистанційних уроків (аркуш-алгоритм, інфографіка). Зроблено акцент на розвиток і формування навичок усвідомленого читання – SKILLS на все життя, підготовку учнів до публічного виступу, блогерської діяльності. У статті представлені методи та прийоми, які сприяють формуванню соціального досвіду, готовності до життя
у демократичному суспільстві та розвитку творчого мислення у розв'язанні методично-дидактичних проблем.