ГЕЙМІФІКОВАНА СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ МИСТЕЦЬКОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Світлана Василівна Дерябіна
  • Регіна Іванівна Нікітенко

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.3.298603

Ключові слова:

гейміфікація, рівні гейміфікації, стратегії гейміфікованого навчання, маршрутизація, проєктування гейміфікованого простору, візуальна маршрутизація

Анотація

У статті розглядаються деякі питання застосування гейміфікованої стратегії навчання. Метою роботи є обґрунтування доцільності використання технології гейміфікації як технології, що надає новий імпульс розвитку освіти, адаптації компетентнісних потреб здобувачів освіти. Особлива увага приділяється визначенню ключових понять: навчальна стратегія, стратегічна компетентність, гейміфікована стратегія навчання, гейміфікований простір, проєктування гейміфікованого простору, маршрутизація гейміфікованої стратегії уроку в онлайн / офлайн просторі тощо

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-31

Номер

Розділ

Статті