ГЕЙМІФІКОВАНА СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ МИСТЕЦЬКОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.3.298603Ключові слова:
гейміфікація, рівні гейміфікації, стратегії гейміфікованого навчання, маршрутизація, проєктування гейміфікованого простору, візуальна маршрутизаціяАнотація
У статті розглядаються деякі питання застосування гейміфікованої стратегії навчання. Метою роботи є обґрунтування доцільності використання технології гейміфікації як технології, що надає новий імпульс розвитку освіти, адаптації компетентнісних потреб здобувачів освіти. Особлива увага приділяється визначенню ключових понять: навчальна стратегія, стратегічна компетентність, гейміфікована стратегія навчання, гейміфікований простір, проєктування гейміфікованого простору, маршрутизація гейміфікованої стратегії уроку в онлайн / офлайн просторі тощо