ІНТЕГРАТИВНА СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ

Автор(и)

  • Світлана Василівна Дерябіна
  • Регіна Іванівна Нікітенко
  • Олена Іванівна Чешенко

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.3.298606

Ключові слова:

інтеграція, міжпредметна інтеграція, горизонтальні/вертикальні міжпредметні/міжгалузеві зв’язки, інтеграція цифрового інструментарію, інтеграція педагогічного інструментарію, синхронізація змістового наповнення уроку, синхронізація структурних одиниць уроку

Анотація

Метою роботи є фокусування уваги на понятті інтегрованого навчання, його цілісності, спільності та єдності дієвих структурних одиниць і спроба вибудовування стратегії інтегрованого навчання. Особлива увага приділяється визначенню ключових понять: інтеграція, інтеграція в освіті, міжгалузева інтеграція, інтеграція компетенцій, інтегроване навчання, педагогічна інтеграція, інтеграція цифрового інструментарію, інтеграція педагогічного інструментарію, інтегративна стратегія навчання тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-31

Номер

Розділ

Статті