ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФЕНОМЕНУ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ (WELL-BEING) ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.3.298608Ключові слова:
благополуччя, психологічне благополуччя, Well-being, психологічного благополуччя особистості,, модель психологічного благополуччя, психологічного благополуччя в освітньому процесіАнотація
У статті розглядається феномен психологічного благополуччя (Well-being) з точки зору психолого-педагогічних аспектів. Проаналізовано сутність понять «благополуччя», «психологічне благополуччя» в наукових джерелах. З’ясовано, що психологічне благополуччя (Wellbeing) можна розглядати як складний інтегральний феномен, що передбачає наявність системи особистісних цінностей і уявлень про світ, наявність емоційних та поведінкових стереотипів, різноманітних комунікативних навичок, що проявляється в задоволеності життям. Доведено, що питання Well-being в освіті стає все більш актуальним, оскільки суспільство та освітні установи визнають, що навчання не обмежується лише отриманням знань, а включає в себе фізичне і психічне здоров’я учнів і педагогів, їх соціальну адаптацію, емоційне благополуччя й багато інших аспектів.