ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.3.298609Ключові слова:
цифрові технології,, цифрова компетентність, дистанційне навчання, навчальний діалог, інтерактивні завдання, оновлення освітнього процесуАнотація
В статті представлено огляд практичного матеріалу з питань використання цифрових технологій в освітній діяльності, проаналізовані ключові переваги застосування цифрових інструментів Canva, Wordwall у поєднанні з сучасними інтерактивними педагогічними методами і прийомами – експрес-опитування, сторітелінг та скетчноутинг в умовах змішаного навчання. Представлені матеріали та рекомендації будуть корисними для вчителів ЗЗСО в організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, а також для викладачів ЗВО з метою осучаснення навчальної діяльності, сприяння ефективної роботи, удосконалення цифрової компетентності, розвитку ключових навичок здобувачів освіти. Розглянуті інструменти та прийоми є результативними в умовах онлайн та офлайн навчання