ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ НУШ ЧЕРЕЗ УРОКИ СЛОВЕСНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.3.298610Ключові слова:
Нова українська школа (НУШ), рок української словесності, креативна особистість, формування особистості, творче мислення, розвиток уяви, методи стимулювання творчості, роль вчителя у розвитку креативності, практичні поради для вчителівАнотація
Автор розглядає вплив уроків української словесності у Новій українській школі (НУШ) на формування креативної особистості учнів. Дослідження фокусується на методиках, прийомах та підходах, спрямованих на стимулювання творчого мислення та розвиток уяви учнів під час уроків української літератури. Стаття пропонує практичні поради для вчителів щодо побудови уроків, які сприяють розвитку креативних здібностей учнів у контексті НУШ.