ВЕКТОРИ СУПРОВОДУ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.3.298611Ключові слова:
неперервна освіта, реформування базової середньої освіти, вектори супроводу, вчителі мистецької освітньої галузіАнотація
В статті окреслено вектори супроводу вчителів мистецької освітньої галузі з питань організації компетентнісно-розвивального освітнього процесу в ЗЗСО, що обумовлено реформуванням базової середньої освіти. Висвітлено проєктування та моделювання освітнього процесу курсів підвищення кваліфікації із застосуванням сучасного інструментарію, котрий забезпечує персоніфіковану траєкторію професійного розвитку педагога. Описано продукти науковометодичної підтримки учителів-предметників, які впроваджують Державний стандарт базової середньої освіти