ДИТЯЧЕ ВОЛОНТЕРСТВО В ЧАСИ ВІЙНИ ЯК РЕСУРС ПРОЦЕСУ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИХОВНОЇ ПАРАДИГМИ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.4.315448Ключові слова:
волонтерство, дитяче волонтерство, волонтерський рух, види волонтерської діяльності, чинники волонтерської діяльності, громадянська компетентністьАнотація
В статті розглядається феномен волонтерства як прояву консолідації в суспільсті. Проаналізовано види та чинники волонтерського руху в Україні та їх вплив на трансформацію виховної парадигми сучасного закладу освіти. Доведено, що дитяче волонтерство виступає потужним ресурсом соціальної спрямованості здобувачів освіти, що дозволить сформувати їх громадянську компетентність