ПЕДАГОГІЧНИЙ РОЗВИТОК ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.4.315476Ключові слова:
самооцінювання, управлінські процеси, професійний розвиток педагогічних працівниківАнотація
У статті розкрито роль професійного зростання педагогів як стратегічного напряму удосконалення управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти. Сфокусовано увагу на результатах самооцінювання управлінських справ та їх впливі на фаховий розвиток освітян засобами самооцінювання. Запропоновано комплексний підхід до педагогічного розвитку через розроблений комплекс навчально-методичних заходів й практичні рекомендації, спрямований на підвищення професійної майстерності та результативності управлінських процесів у сфері загальної середньої освіти.