ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.4.315507Ключові слова:
громадянська компетентність, молодші школярі, інформатика, педагогічні умови;, методика, урок, початкова школаАнотація
Формування громадянської компетентності у молодших школярів під час вивчення інформатики допомагає зрозуміти сутність різних інформаційних процесів, виконуючи при цьому системоутворюючу роль цього курсу. Цей процес є складним і динамічним, що вимагає цілісного,
багатокомпонентного підходу до роботи вчителя та учнів, де необхідно враховувати всі складові, що входять до структури громадянської компетентності. Ефективне розв’язання цієї педагогічної проблеми можливе за умови впровадження в процес навчання інформатики таких педагогічних умов: поетапне формування громадянської компетентності на уроках інформатики; систематичне використання в змісті предмета відповідних електронних освітніх ресурсів, спрямованих на громадянське самовизначення учнів; мотиваційне забезпечення процесу формування громадянської компетентності в учнів початкової школи. Виявлені педагогічні умови логічно пов’язані та взаємозалежні, кожна з яких є необхідною для ефективного формування громадянської компетентності у молодших школярів