СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2023.4.315512Ключові слова:
інноваційна діяльність, інноваційні технології, педагог нової формації, реформування освіти, готовність до інноваційної діяльностіАнотація
На підставі аналізу наукових джерел з питань, дотичних інноваційній позиції педагога, у статті обґрунтовано та виокремлено структурні компоненти явища, що досліджується. Визначено, що інноваційна позиція педагога проявляється в професійній діяльності при реалізації інноваційних підходів
до навчання, виховання та розвитку особистості. З’ясовано, що формами прояву інноваційної позиції є процес організації власної діяльності педагогом та результати цієї діяльності. Обґрунтовано виокремлення наступних компонентів у структурі інноваційної позиції: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, креативний та рефлексивний. Усі структурні компоненти взаємообумовлені та тісно взаємопов’язані.