РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2024.1(5).315568Ключові слова:
професійна компетентність, розвиток педагога, навчання, практичний аспектАнотація
У статті висвітлено розвиток професійних компетентностей педагогів освітньої галузі фізичної культури Одещини через призму навчання з різних варіативних модулів. Відповідно реалізації Державного стандарту базової середньої освіти та освітніх програм з предмету фізична культура.
Вчителями Одещини практично опановано варіативні модулі які входять в оновлені програми з предмета «Фізична культура»: Cool Games, хокей на траві, регбі-5, регбі-7, гандбол, бадмінтон. Опрацьовані модулі опановані завдячуючи Одеським федераціям у сприянні практичного аспекту відпрацювання вчителями варіацій вправ та правил гри кожного виду спорту