ЕФЕКТИВНІСТЬ LEGO-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ПРИ НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2024.1(5).315603Ключові слова:
LEGO-технології, українська мова, навчання школярів, порушення зору, інтерактивні методи навчання, інклюзивна освітаАнотація
У статті розглядаються переваги інтерактивних методів навчання для покращення сприйняття інформації та розвитку комунікативних навичок у дітей з вадами зору. Проведено аналіз та наведено приклади практичного застосування LEGO-конструкторів у навчальному процесі, їхній вплив на мотивацію учнів та підвищення їхньої активності на уроках. Результати дослідження свідчать про значне покращення навчальних досягнень учнів завдяки використанню LEGO-технологій, що сприяє більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу та розвитку творчих здібностей.