ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ (VR) ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ (AR) У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2024.4(8).327829Ключові слова:
VR-технології, AR-технології, імерсивні технологіїАнотація
У статті розкрито організаційно-методичні основи використання засобів та технологій віртуальної реальності (VR) та доповненої реальності (AR) в освітньому процесі початкової школи, значення віртуальної реальності, а також розвиток і формування інформаційно-комунікаційних навичок здобувачів освіти в школі. На основі аналізу досліджень, що проводилися з даної теми у статтях європейських країн та власного практичного досвіду, наведено конкретні приклади, як вчителі початкових класів можуть навчати учнів за представленою технологією, розкрито етапи застосування віртуальної та доповненої технологій у початковій школі. Зазначено переваги використання різних видів робіт з імерсивними технологіями, які роблять уроки для здобувачів освіти цікавішими та кориснішими, з використанням міжпредметних зв’язків. У статті висвітлено приклади успішних програм цих технологій у класах, а також надано рекомендації для педагогів щодо ефективного використання VR і AR в освітньому процесі. Здійснено аналіз та наведено інструкції щодо використання таких платформ та додатків: Google Expeditions, Animal 4D +, ARLOOPA, Quiver , AR Solar System, mozaBook, ознайомившись з якими, педагоги з легкістю зможуть визначитися у використанні їх на своїх уроках та на якому етапі уроку доцільно використати.