РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЄКТУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2025.1(9).331936Ключові слова:
психолого-педагогічне проєктування, дошкільна освіта, освітня діяльність, проєктна технологія, пізнавальна мотивація, творча активність, причинно-наслідкові зв’язкиАнотація
Запропонувано педагогам закладів дошкільної освіти новий вид планування освітньої роботи за технологією психолого- педагогічного проєктування. Досвід включає теоретичне обґрунтування доцільності впровадження проєктної технології в освітній процес у дошкільному закладі, що сприяє творчому ставленню малюків до навколишньої дійсності, розумінню причинно-наслідкових взаємозв’язків у світі, реалізації дітей як особистостей. Матеріали збірника допоможуть педагогам організувати роботу над складанням проєктів, розвити пізнавальну мотивацію дошкільнят, їхню самостійність, ініціативність, допитливість, творчу активність.