МОВЛЕННЄВА ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2025.1(9).331941Ключові слова:
мовленнєва підготовка, дошкільний вік, загальний недорозвиток мовлення, корекційно-розвиткова робота, лексико-граматична структура мовлення, фонематичне сприймання, соціальна адаптаціяАнотація
Матеріал спрямований на розвиток мовленнєвої компетентності дітей із ЗНМ перед вступом до школи. У матеріалах представлено сучасні підходи до корекційно-розвиткової роботи, методи та прийоми формування лексико-граматичної структури мовлення, фонематичного сприймання, зв’язного мовлення та навичок звуковимови. Розробка містить систему інтерактивних вправ, ігор та завдань, які допоможуть ефективно формувати мовленнєві навички, підвищити рівень комунікативної активності дітей та сприяти їхній соціальній адаптації. Матеріали будуть корисні вчителям-логопедам, вихователям, які працюють в закладі загальної освіти та спеціальної освіти з дітьми, що мають порушення мовлення.