РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Мелешко

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2025.1(9).331968

Ключові слова:

розвиток зв’язного мовлення, тяжкі порушення мовлення (тпм), мовленнєва активність, словниковий запас, граматично правильне мовлення, діти з порушеннями мовлення, візуальні та тактильні засоби, індивідуалізація навчання

Анотація

Методична розробка присвячена проблемі розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). У роботі розглядаються сучасні підходи, методи та прийоми, спрямовані на стимуляцію мовленнєвої активності, збагачення словникового запасу, формування граматично правильного та логічно послідовного мовлення.
Особлива увага приділяється індивідуалізації навчання, розробці спеціальних вправ для дітей з різним рівнем мовленнєвого розвитку та використанню допоміжних візуальних і тактильних засобів. Матеріали будуть корисні вчителям-логопедам, вихователям, які працюють в закладі загальної освіти та спеціальної освіти з дітьми, що мають порушення мовлення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Номер

Розділ

Статті