ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІЧНИХ ПРИЙОМІВ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2025.1(9).331994Ключові слова:
мнемотехнічні прийоми, корекційна робота, загальний недорозвиток мовлення, інтеграція мнемотехнік, мовленнєвий розвиток, логопедична допомогаАнотація
У роботі розглянуто актуальність та ефективність використання мнемотехнічних методів у роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення. Робота містить корисні поради щодо інтеграції мнемотехнічних методів у освітній процес закладів дошкільної освіти. Використання таких прийомів сприяє покращенню мовленнєвого розвитку дітей із загальним недорозвитком мовлення. Запропоновано опис мнемотехнік на різноманітні теми програми для дітей дошкільного віку та мнемотаблиця.Матеріали будуть корисні вчителям-логопедам, вихователям, які працюють в закладі загальної освіти та спеціальної освіти з дітьми, що мають порушення мовлення.