ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ ТА НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Любов Михайлова

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2025.2(10).337993

Ключові слова:

цифрові технології, цифрові інструменти, мультимедія, цифрове мистецтво, образотворче мистецтво, початкова школа

Анотація

У статті розкрито питання щодо актуальності використання цифрових технології на  уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. Проаналізовано ряд наукових досліджень з  питань впровадження цифрових технологій в освітній процес, важливість і ефективність їх  застосування, розробки методик використання, а головне їх вплив на якість освіти та розвиток здобувачів освіти. Вказано що, вчитель який викладає сучасний урок образотворчого мистецтва повинен володіти знаннями та вміннями користуватися сучасним художнім інструментарієм цифрових ресурсів, застосовувати інноваційні методики навчання для створення захоплюючого освітнього середовище, яке  сприяє розвитку учнів і забезпечить їх успіх у майбутньому.

Проаналізовано цифрові ресурси та їх інструментарій: інтерактивні 3D-сцени; онлайн ресурси віртуальних подорожей та екскурсій; навчально-ігрові застосунки для створення нескладних мистецьких проєктів; додатки від Google – Google малюнки, Google Keep, Google Slides та віртуальні дошки, як  виставковий простір для художніх робіт учнів. Особлива увага приділена додатку Google малюнки – багатофункціональному, простому та зручному у використанні додатку, який має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Наведені різні варіанти використання додатку для створення завдань, вправ, спільних проєктів з метою вивчення та закріплення матеріалу на уроках образотворчого мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-19

Номер

Розділ

Статті