КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ЕВАЛЮАЦІЙНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Світлана Здрагат

DOI:

https://doi.org/10.61339/2786-6947.2025.3(11).344107

Ключові слова:

евалюація, евалюаційне дослідження, оцінювання, кількісний і якісний підхід у оцінюванні, вибірка у дослідженні

Анотація

В статті розглядається інноваційний потенціал різних оцінювальних методик, визначається значущість кількісних і якісних методів оцінювання результативності освітньої діяльності на засадах евалюації, окреслюється, у методологічному плані, важливість обґрунтування методів добору вибірки евалюаційного дослідження та наголошується на значущість постановки та формування запитань до різних «зацікавлених» груп

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-21

Номер

Розділ

Статті