ЗАВДАННЯ ДО РІЗНИХ ВИДІВ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2024.2(6).315728Ключові слова:
Нова українська школа, види мовленнєвої діяльності, формувальне оцінювання, популяризація англійської мови, едагогічний досвід.Анотація
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти, головна мета якої створити школу, в якій буде не тільки приємно навчатися, а й застосовувати набуті знання у повсякденному житті. Законопроєкт №9432 офіційно закріплює статус англійської мови як мови міжнародного спілкування в Україні. Відкрити кожному українцю нові можливості для професії та особистого розвитку, допомогти конкурувати на світовому ринку - головна мета програми «Future Perfect» з популяризації англійської мови в Україні .
Нові Державні стандарти переосмислюють підхід до того, чого саме та як саме ми навчаємо дітей. Різноманітні продукти та сервіси допомагають вчительству навчати англійської у зручному та доступному форматі. Але для молодого вчителя необхідно бачити цілісну картину прогресу у навчанні учнів та ті втрати, які треба надолужити.. Завдання до різних видів мовленнєвої діяльності через призму формувального оцінювання нададуть змогу молодому вчителеві орієнтуватися як учні вміють ставити запитання, які роблять помилки, чи можуть читати з розумінням, чого вони ще не навчилися.