ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ: ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНО-ХВИЛЬОВОГО ДНЯ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2024.2(6).315788Ключові слова:
Нова українська школа, інновації, комплексно-хвильовий день, інтеграція предметів, активне навчання, мотивація учнів, виховання компетентностей, сучасний навчальний процесАнотація
Стаття розглядає інноваційний підхід до організації навчального процесу в рамках Нової української школи (НУШ) через впровадження комплексно-хвильового дня. Описано концепцію комплексно-хвильового дня як інтегрованого підходу до навчання та виховання, спрямованого на підвищення мотивації учнів, активізацію їхньої академічної діяльності та розвиток ключових компетентностей. Детально розглянуті методи і етапи впровадження такого дня на прикладі практичного досвіду Міжлиманської гімназії Усатівської ТГ. Аналізується вплив інновації на учнівське середовище, успішність навчання та загальний розвиток освітнього процесу в школі