ЕЛЕМЕНТИ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.61339/2786-6947.2024.2(6).315789Ключові слова:
Віртуальна реальність (VR), освітні технології, викладання математики, інтерактивне навчання, STEM-освіта, візуалізація математичних понять, цифрові інструменти в освіті, інноваційні методи навчання, математична компетентність, доповнена реальність, педагогічні технології, залученість учнів, когнітивний розвиток, мотивація до навчанняАнотація
У цій статті досліджується роль віртуальної реальності (VR) у розвитку геометричних навичок та математичного мислення учнів середніх шкіл. Аналізується потенціал VR для інтерактивного навчання та стимулювання когнітивної активності, а також вплив VR на успішність учнів у
математиці, зокрема в галузі геометрії. Стаття також розглядає виклики, пов’язані з інтеграцією VR у навчальний процес, і надає рекомендації щодо впровадження цієї технології в освітню практику